donderdag 3 juni 2010

stuc stuc stucwerk

hoera, het is al ingelijmd, nog 1 nachtje en weg zijn de stenen muren :D
wauw, de gang is nog niet gedaan, maar 1 slaapkamer wel

we mochten vandaag ook weer over de vloer van de douche lopen, konden we eindelijk het resultaat bekijken.
zeg zelf maar, mooi toch he..
en de wanden van de woonkamer helemaal gestuct, paul bekijkt het allemaal grondig

chique de friemel..als we volgende week terug zijn van vakantie zijn alle wanden en plafonds gedaan in heel het huis, zelfs de kelder. Dan ligt de tegelvloer er ook al in als het goed is.
Wat gaan wij met een goed gevoel op vakantie zeg, lekker slapen en uitrusten heel de week.
Dan een diepe adem pakken, en de laatste paar weekjes flink doorwerken zodat we er zo snel mogelijk kunnen gaan wonen.

2 opmerkingen:

  1. Wat kunnen jullie met een ongelooflijk goed gevoel op vakantie gaan. Als ikooit nog overweeg een ou knip te kopen, dan weet ik wie ik vraag hem te restaureren. Ik word helemaal jaloers.
    Geniet van de vakantie, jullie hebben hem echt verdiend, en houd je zelf ook de laatste paar weken goed in de gaten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Helma en Paul,

    Ik hoop dat jullie een heel fijne vakantie gehad hebben en dat jullie huis als een "cadeautje" op jullie stond te wachten.
    Wat mooi! En wat is er weer veel gebeurd!
    Lijkt het nou zo of zie ik jullie wat vaker lachen en genieten op de foto's?!
    Nou, doe dat maar genieten! En vergeet niet om ook heel trots te zijn op deze prestatie van formaat!

    Liefs, Hettie.

    BeantwoordenVerwijderen